lördag 14 februari 2009

Så himla roligt!!

Ja, idag har jag haft det så väldans roligt kan jag meddela! Jag och mina vapendragare Carro och Emma har verkligen gjort Kristianstad osäkert! Tror vi varit i varenda möbel - och inredningsaffäroch kikat runt! Man får väldigt mycket inspiration vill jag lova och jag vet redan flera saker som står på önskelistan längre fram när det är dax att möblera här. Och visst blev det en hel del shoppat med! Jag som inte skulle göra av med allt för mycket pengar!! Men jag är väldigt nöjd med mina inköp, dock köpte jag nya lyktor att ha här hemma, IGEN! Hade lovat mig själv att inte köpa fler, men nejdå, kunde ju inte låta bli! =) Vi hade så mycket kassar med oss hem att Emma var helt inpackad där bak, såg så roligt ut!



Nu väntar parmainlindad kycklingfilé, klyftpotatis och vitlökssås! Och så klart Melodifestivalen på det! Visar bilderna på mina inköp imorgon om jag hinner. Jag ska nämligen shoppa imorgon med, jag och Carro ska till IKEA!!




Hoppas ni alla får en underbar Alla hjärtans dag!!
Privata bilder

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!! Det var många kassar det....och shopping i morgon med....kul!

Avis jag blir fast jag har shoppat lite idag med fast det var inte meningen.....så det kan bli då.

Ha en trevlig IKEA-tripp!!

jennyk sa...

Det är så härligt att shoppa , jag vet :)
kram

Anonym sa...

Vilken helg alltså! Shoppingen va hur givande som helst.Jag trodde inte att man kunde ha sååå kul samtidigt som så mkt skulle inhandlas. Goa skratt förlänger ju livet och efter den här helgen har jag nog dubblat min livslängd, tack för de tjejer =)