fredag 20 mars 2009

Då var vi där igen!


På fredagen alltså!! Ja, nu är det äntligen helg igen! Vädret idag har varit helt underbart dessutom! Jag och söta syster tog en lång promenad efterjobbet, riktigt härligt! Enligt sambon kan det till och med bli upp över tio grader nästa helg, så nu ska vi börja röja i uterummet så man kanske kan sitta där till Valborg! Ja, jag VET att det är ett tag tills dess, men man måste ju planera, right?! ;)


Ikväll blir de en typisk fredagskväll hemma hos familjen Olsson/Thörnberg. God mat (tacos, enligt Pelles önskemål), godis, Postkodmiljonären och Let´s Dance. Spännande nu när det börjar närma sig finalen. Jag tror att Laila åker idag, har fått den känslan faktiskt. Jag tror även och hoppas att Magnus och Annika tar hem alltihopa! Spännande, spännande! Känns som jag kommer slockna tidigt ikväll, men man vet aldrig. Brukar alltid fastna framför någon film med katterna över mig och sambon sovandes bredvid i soffan, mer regel än undantag faktiskt! ;)






Nej, nu kallar vinglaset och middagen på mig! Hoppas ni alla får en helt underbar kväll!





Fick hem två nya tapetprover i veckan, har några stycken nu i samlingen! ;)
Privata bilder

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här borde vi röja lite i trädgården också, men vi får väl se vad vi hinner med!
Ha en bra helg!
Kram

In my house sa...

Mysig kväll till dig med!!!!

Vi lever typ likadant,,, typsik Fredags kväll här oxå,,, god mat (potatisgratäng, kassler och efterrätt Blåbärspaj med vaniljsås) Och Let´s dance!!!! men jag Älskar just detta..... =)

Jag hoppas oxå att Magnus tar hem de! Inte Morgan, man har ju läst så mycket om honom sista tiden, att han ä en riktig diva och otrevlig bakom kameran!!! Usch för sånt!!! Laila kan ju dansa,, lite fusk tycker jag! När vi va på semester (husvagn) fniss på Öland för 2-3 somrar sen då va Magnus med familj där oxå,,, samma camping (HAN Ä STOR) Drog stora vattendunkar i barnvagnen på stranden,,,, jag smygfotade bakom fikakorgen =) =) På honom *hahaha*


Ha de så mysigt!!!! Kraaaaam j

Anonym sa...

Här finns det en hel del att röja i vårt ute förråd med. men som du skrev är det snart dax. Vips så år vi där och ska börja använda allt där ute.
Hoppas ni får en mysig kväll.
Kram kram

Malin Winbladh sa...

Tack det samma, tapeten till vänster der spännande ut!
Hälsar
/Malin

Anonym sa...

Hejsan,
kom och tänkta på en sak...
Har du varit i "trästället" i Skyrup ???
Om inte så åk dit !!
Tror, VET att det är en affärhelt i din stil, med en massa lykor :-D

Trevlig helg !

Kramar Titti

Fröken Fräken sa...

Med ett rätt tjockt snötäcke så behöver man inte än bry sig om nåfra trädgårdsbekymmer. Det blir innepyssel ett tag till - just nu målar jag en spegelram.
Hoppas lördagskvällen blir lika mysig...

A home far away sa...

ahhhh va härligt att våren äntligen hittat sin väg till Sverige!!

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Letar tapeter, vart köper du dina?
Kram