tisdag 3 mars 2009

Lite nytta får man allt göra!!

Jag fick ett ryck innan, var antagligen hög på alvedon och såååå trött på att bara ligga och tycka synd om mig själv, så jag tog och målade murstocken. Jag använde vit strukturfärg med små stenkorn i som gör att väggen blir lite knottrig och mer framträdande, innan var den nämligen slät. Jag blev nöjd, ska dock måla den en omgång till när jag känner mig piggare. Kan trots allt konstatera att jag INTE ska ge mig på fler sådana här projekt nu när jag är dålig. Jag var HELT slut efteråt och kände mig 100 gånger sämre. Så nu ska jag verkligen lyda doktorns order och vila ...



Före ...









Efter
















Privata bilder

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt fint blev det i alla fall!

Från koja till slott sa...

Kletis: Tack så mycket!! In real life är det STOR skilnad! Längtar så tills ni kommer, hoppas, hoppas vi har börjat med köket då!!!
Kramisar

Fröken Fräken sa...

Förutom att vi båda har drabbats av samma envisa förkylning/influensa verkar vi ha samma problem med att ligga still och vila. Det är ju jättesvårt! Jag bara ser allt som jag vill göra när jag ligger hemma.. men jag har också insett att jag blir trött av ingenting så jag försöker behärska mig. Och så plöjer jag igenom en massa avsnitt av Project Runway. Men vilket lyft det blev med färgen - men nu får du också vila!!

Anonym sa...

Hoppas du klarar av att vila, då blir du fortare frisk! men det är svårt... oftast känns det inte just då när man gör utan det kommer efteråt.. Fint blev det i alla fall! Härligt med en kakelugn...

kram