onsdag 4 mars 2009

Jag ändrade mig ..

Ja, vad säger man! Ännu en dag i sjukdomens tecken. Ligger här hemma och filosoferar på både det ena och det andra. Ser allting som behöver målas och donas med, men orken finns inte där och doktorns stränga order om vila ekar någonstans bak i huvudet. Nej, idag har jag verkligen vilat. Halsontet börjar också smyga sig på igen, tänk om jag ALDRIG blir frisk?? Usch, hemska tanke! Men jag har nog inte varit sjuk så här länge sen jag gick på högstadiet. Och ja, det är ju ett bra tag sedan!


Mötet med snickarna igår gick bra, men vi fick ändra lite på det vi hade tänkt. Utbygget kommer bli lite större än vad vi hade planerat, men det gör inget. Det svåraste är dock att välja hurdana fönster man ska ha ut mot havet. Vi vill ju ha stora, men det finns ju många varianter att välja mellan. De ritade upp så som vi sa, men nu har jag nog redan ändrat mig! Dock skulle de rita olika förslag och återkomma till oss, så inget är ju slutgiltigt ännu!




Fick ett litet ryck innan och bytte plats på den gråa filten som jag beställde från H&M. Tidigare huserade den uppe på sängen, men nu finns den här på soffan. Tycker den är så himla fin, och det är ju synd att gömma" den i sovrummet, där vi inte är så mycket. Så jag tror den får stanna kvar här nere ett tag.























Privata bilder




10 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin filt! Den ska helt klart vara på soffan:) Mina öppettider hittar du i webbutiken under "Om oss" :) Kram

Från koja till slott sa...

Malin! Ok, tack så mycket!

Camillas nya hem sa...

Vad fin filten är, har inte beställt något än, ska göra det snart! :)

Din fråga ang. bourgie från Kartell, det finns bara en storlek men lampans höjd går att justera. Jättesmidigt! Den kostar 2050:-, finns på rum21.se bland annat. Den lampan är nog mitt bästa köp - någonsin! :)

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Den filten är ju bara såå fin! Klart bättre att den får vara synlig! :)

Nu har jag lite shoppingfrågor!
Du var på förmedlingscentralen och köpte silvriga "bordslampor". Vad kostade dom?
Sen undrar jag oxå vart du har köpt strukturfärgen du har målat med och vad den kostade?
Vet att Eko har sån färg men det kan vara bra att veta om fler ställen, priser och färger!

Hoppas du snart är bättre från din tråkiga förkylning!

Kram nea

Favoriterna sa...

Åh, vad roligt med planeringen inför utbygget. Blir sååå roligt att följa det sen.
Tack för kommentaren på min blogg.
Hoppas nu att du snart blir frisk från den där envisa förkylningen.
Kramisar

Anonym sa...

Den filten funderar jag också på, den är verkligen fin!!

Anonym sa...

Vad mycket fint här finns!

Vila är bästa medicinen! Krya på Dig!

Anonym sa...

jättefin blogg du har med inredning,vad är det för soffa du har och vad kostar den?
jag har kartelllampan,du ser den på min blogg.besök gärna den och lämna nån kommentar då blir jag glad;)

Linda -Galleri Palla sa...

Det tänkte du rätt i, med filten! Vad fint det blev. KRAM

Maria sa...

Superfin filt. Du gjorde rätt som flyttade den till soffan.

Vad spännande med altanjobbet, ska bli kul att se hur det blir sedan.

Hoppas du kryar på dig snart.

Kram Maria