måndag 23 mars 2009

Nu är det klippt!

Halloj!! Behöver väl inte gnälla om att jag haft fullt upp hela dagen, det vet ni vid detta laget när det handlar om mina måndagar! :S Idag har jag även klippt och färgat mitt hår, äntligen!! Dock blir det ingen bild eftersom jag precis tränat och känner mig allt annat än fräsch i håret! Typiskt bara att jag inte får tvätta det idag, det ska man ju helst inte göra när det är nyfärgat. Så det blir till att fram med plattång och grejer imorn för att få till det rätta "stuket". Jag är i alla fall nöjd och jag fick många fina kommentarer på dansen, sånt värmer lite extra! ;)


Nu har jag sjunkit ner i soffan med lite mackor och min favoritdryck Oboy! Ja, jag vet jag har inte vuxit upp ännu. Ha ha! Jag kommer nog aldrig att sluta dricka den drycken! Tro det eller ej, men här har ni faktiskt en lärare som INTE dricker kaffe! Alla på jobbet tycker jag är lite konstig som varken dricker kaffe eller te! Nej, här blir det sådana där apelsin-drycker eller Oboy till frukost och fika! Tur man har barnasinnet kvar så länge som möjligt! ;)


Nej, nu ska jag fortsätta att kika på Nytt läge på 3:an, älskar renoveringsprogram av alla de slag!







Imorn kommer förresten äntligen GOLVET!!! Ska bli så spännande att få se det! Vi ska luta det och sedan såpa det med vita pigment. Vill ha en liknande nyans som på bilderna, får väl se hur det går!
Bilder Bobedre.dk

6 kommentarer:

Signe 1 sa...

Kommer bli superfint när det blir klart!! Ha det gott, kram Sofia

Grodmamman sa...

Ska bli kul att se golvet när ni fått det på plats!
Här dricks det inte heller kaffe, men te!:) Fast O`boy är inte helt fel det heller!
Kram

Anonym sa...

Oboy är gott!
Roligt med nytt golv, kul o se sen foton!

Ha en toppen tisdag!

kram

Malin Winbladh sa...

Det blir fint att se golvet på plats! själv har jag vuxit från Oboyen och tycker den är för söt.
Hälsar
/Malin

Maria sa...

Hahaha, jag var likadan som du!

Jag drack o`boy till jag var en sisåddär 35 år. Plötsligt en kall dag tog chokladen slut och jag var sugen på något varmt. Jag tog en kopp kaffe med mjölk, eller snarare tvärtom med fem sockerbitar i:)

Idag dricker jag kaffet nästan svart. (endast pyttemjölk i)Alltså började jag dricka kaffe som 35 åring. Du har en typ 9 år på dig;)

Hoppas golvet blir som du förväntat dig! Låter kan on i alla fall.

Kram på dig

Maria

Anonym sa...

Vad fick ni ge för golvet egentligen?

Jag får aldrig med min gubbe på sånt där golv. :( /Malin I&D