tisdag 3 mars 2009

Läkarbesök

Tjing! Nu har jag varit hos läkaren och blivit sjukskriven. Tyvärr finns det ingen medicin som botar direkt, utan det är bara vila, vila och åter vila som hjälper! Inte precis det jag vill höra just nu! Vill vara på benen och ta tag i alla saker som bara ligger och väntar på mig! Supertrist!


Ikväll kommer i alla fall snickarna som ska hjälpa oss att rita utbygget, äntligen säger jag bara! De har lovat att komma nu snart i en månads tid, men det är väl kanske typiskt hantverkare! Jag är så himla nyfiken på vilka idéer de har och vad som faktiskt är möjligt att göra. Är ju så mycket att ta hänsyn till, bland annat att inte ta av grannens havsutsikt mm. Nåja, hoppas vi kommer fram till något som jag och Pelle är nöjda med i alla fall!



Tog in en kvist från ett träd i trädgården Hoppas den kommer blomma snart! Vet inte riktigt vad det är för träd bara, men tror det är körsbär!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket! :D

Vad skönt att de äntligen kommer nu då. De brukar vara så sega på att ta sig tid. Vi har problem med vår fläkt och väntar fortfarande efter lång tid på hjälp.

Ha en fin kväll! Kram

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig! Vad kul för er med förändringar o renoveringar hemma!

(jag såg att du är också är lärare, kul! jag är förskollärare, jobbat inom förskola och skola i snart 10 år!)

kramar

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig! Vad kul för er med förändringar o renoveringar hemma!

(jag såg att du är också är lärare, kul! jag är förskollärare, jobbat inom förskola och skola i snart 10 år!)

kramar

Anonym sa...

Hoppas du får vila ut och bli frisk nu! Ska bli kul att se vad det är för gren du har tagit in. Alla fruktträd är ju fina när de blommar, så det blir nog superfint där i trappan!
Kramar