lördag 28 mars 2009

Väggord

Hallojsan! En helt underbar dag här i Hällevik idag! Blev väckt av att sambon steg upp vid 7, skulle ju iväg och spela fotboll. I vanlig ordning passade då Iris på att smita in i sovrummet och började sin favoritsysselsättning, nämligen att försöka göra ALLT för att jag inte skulle få sova! Med andra ord blev det en tidig morgon för min del med. I förmiddags begav jag mig ut på en underbar promenad här i samhället, riktigt vårväder idag! Blir så sugen på att börja sätta ut mina penseér, men ska vänta till imorgon om vädret fortfarande är lika fint.


Har inte hittat min nyckelknippa idag med mina bilnycklar, har totalt försvunnit. Detta har gjort att jag varit strandsatt här hemma. Som tur var ville snälla syster skjutsa mig till färgbutiken, så nu har det inhandlats färg som jag ska börja förbruka direkt! Så nu har jag alltså inte tid att sitta här, utan måste sätta igång med dagsverket! ;)


Är förresten sugen på att beställa lite väggord, något till sovrummet och till hallen här nere. Dessa två funderar jag på ...
Superfina betong-rosor att ha ute bland vårblommorna ....
Bilder lånade från Carlsson Interiör

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Gillade båda väggorden! Skulle vilja ha något här hemma också, men vi har inga släta väggar här. När vi gör om köket ska jag ha släta väggar så att jag också kan ha väggord!:) Alternativet är att försöka skriva själv och det vet man ju aldrig vart det slutar!:)
Kram

jessi sa...

fint med väggord, skulle kunna tänka mig ha hemma själv!

Hoppas du hittade nycklarna!

KRAM

jennyk sa...

Carlsson har så mycket fint! ska beställa något därifrån. Stor kram

Helena T sa...

Hejhej!
Håller oxå på att leta väggord till vardagsrummet, är inne på att göra min egen som jag såg att man kan göra på "my first room".
är dock lite osäker på hur det kommer att bli riktigt bra på vår vägg eftersom vi har tapetväv (inte helt slät men den finaste strukturen). Kanske målar direkt på väggen istället har gjort det på ett annat ställe med "blomknoppar", Pelle kan förklara han har ju sett de, om han nu minns de :o)
Ha de gott, kramar från Björkåsavägen