onsdag 11 mars 2009

På banan igen ... lite shopping bara för det! =)

Halloj! Guuuud vad skönt det var att vara tillbaka igen på jobbet idag! Känner mig som en ny människa, var så himla kul att få träffa alla igen och prata med människor istället för bara katterna som gjort mig sällskap dagarna i ända! =) Var även en befrielse att få stiga upp tidigt i morse, göra sig i ordning, ta på sig vanliga kläder istället för de där utslitna mysbyxorna som jag slafsat runt i de närmast veckorna. Uppskattade till och med att köra och handla mat efter jobbet och hann även slinka inom blomster affären! Detta var för övrigt ett MYCKET lyckat besök, jag träffade nämligen min nya kärlek där!!! =) Japp, så är det! Mer om detta lite senare, nu måste jag äta lite. Ska även visa vad som kom på posten idag!! ;)
Puss och kram så länge!

1 kommentar:

Paulina sa...

Vad skönt att du mår bättre och är tillbaka på jobbet. Det kan ju vara såå trist att sitta hemma för länge.

/Paulina