torsdag 19 mars 2009

Irriterande!!

Hej på er ute i stugorna!! Hoppas allt är bra med er! Själv sitter jag här och känner mig en aning irriterad, och nej, den här gången handlar det inte om huset eller någon renovering som jag inte får igenom pga sambons starka vilja! Jag hade nämligen en klipptid inbokad idag efter jobbet, stressade som en galning för att hinna dit i tid. Mitt hår ser verkligen ut som ett skatbo, det är låååångt, slitet och man min rätta färg ( råttfärgat) börjar göra sig mer och mer påmind. Har inte sett en sax sen i December!! När jag väl kommer fram till frissan med andan i halsen (och håret på ända, haha!) så möts jag av en lika stressad frisör. Med panik i blicken talar hon om att hon inte kan klippa mig idag eftersom de har fått STRÖMAVBROTT!!! Det var något fel med deras proppskåp så ingeting fungerade och det skulle inte fixas förren sent på kvällen. Snacka om att jag blev superbesviken. Sånt här händer bara mig! Hade sett fram emot detta så länge, eftersom jag fått avboka två tider när jag vart sjuk!!! Så jag har suttit här hela kvällen och beklagat mig över mitt risiga hår och att jag snart inte kan visa mig bland folk! Sambon är ju måttligt trött på mig nu kan jag meddela! Grrrr....



Inget uppmuntrande inlägg precis, men jag visar istället den fina blomman som vi fick av våra vänner i tisdags! Som vanligt är bildkvalitén kass .... :S


8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hade blivit lika irriterad jag! När man vet att man har en tid så vill man ju bli klippt då och inte vänta ännu längre!
Kram

Anonym sa...

Här har du en som inte klippte sig på över ETT ÅR!!! Vi snackar stripigt och råttfärgat!!! Varför var hon tvungen att ha ström om du bara skulle klippas? Har ni elsaxar i Blekinge? ;-)

Anonym sa...

Oj oj oj förstår besvikelsen. Man kommer ofta till en punkt då man inte står ut längre och att inte få klippa sig då måste vara hemskt.
Hoppas du får till en nytid snart.
Ha en fin dag
Kram kram

rustik charm sa...

Å så trist, hade varit irriterad jag med.
Ha en bra dag!
Kram kristina

Anonym sa...

Vilken tjusig blomma...undra vilka som har SÅ bra smak ;)

Favoriterna sa...

Grrrrrr!! Jag förstår dig precis. Skulle oxå blivit ilsken. Men som sagt, hoppas du får en ny tid snart.
Och vilken fin blomma du fått. Kul!
Ha en trevlig helg nu.
Kramis Jessica

Anonym sa...

Håller fullständigt med Lina =) Dina vänner har verkligen bra smak!!

Tack för senast, det var jätte trevligt!! och kul att få se ert fina hus.

Kram

Anonym sa...

nej vad tråkigt!! Kunde de inte klippa dig ens, till det behövs väl inget ström... eller? iförsig kanske svårt att sitta i mörkret... Hoppas du fick en ny tid snart o kompensation!

Det är inge kul att känna sig trist i håret men men det finns ju värre saker som tur är!
Mysigt med en fin blomma från en vän, härligt med vänner!

ha det så gott!

kram