måndag 16 mars 2009

Stress-måndag

Hej på er! Tack för alla kommentarer ang. vårt elementskydd! Jag tror vi kör på att ha de gamla kvar, så länge iaf! Josse kom med ett förslag som jag tyckte lät intressant, nämligen att man kan fästa tyg där "gallret" är istället. Det hade varit något ju!! Men frågan är om värmen släpps igenom tyget då, blir det inte för varmt liksom??? Någon som kanske vet något om detta?? Tål att forskas vidare i!


För övrigt är detta en stressig dag för mig. Jobb, hem, mat, dans, hem och nu ska jag kika på föreläsningsanteckningar till min Historia-klass imorn. Med andra ord har jag inte fått en lugn stund! Tänkte iaf kola på Spårlöst som går på 4:an klockan klockan 21.00, gillar det starkt! Är en riktig känslomänniska och gråter floder till sådana program, kan faktiskt vara skönt ibland! Har en del inommig som bara vill komma ut känner jag. Inget jag vill ta här, men har fått reda på lite saker som gör mig lite lessen. Inget med mig eller min familj eller så!!








Nej, måste tänka lite positivt istället, är så himla dålig på det ibland!!





Lite härliga textila nyheter från Ikea

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här har dottern ett elementskydd med tyg och det fungerar alldeles utmärkt! Skulle vilja byta det tyget och måla träet runt, men det har väl nr 256 på prioriterings-listan!:)
Härliga tyger!
Kram

Maria sa...

Ja men det är ju en kul ide med tyg på elementskyddet!

Kom på att Lulu Carter på äntligen hemma gjorde så i något utav programmen. På så sätt kan man ändra efter man tröttnat.

Fast bara vitmålat är ju fint åxå;)

Kram Maria

Malin Winbladh sa...

Vilka snygga blommiga tyger från IKEA! Jag tror det beror på hur tät väven på tyget är.
Hälsar
/Malin

Martina sa...

Hej Pernilla! Shit va kul med en seriös blogg! Blir riktigt inspirerad av att själv börja med allt som hädner i ens liv..hihi..jag halkade bara in här på ett bananskal, men ska fortsätta läsa. Har tyvärr inget hus själv att renovera, men någngång i framtiden så..:-) Hoppas allt är bra! kram Martina J