söndag 28 december 2008

Det blev en korg istället!


Mitt projekt igår slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. När vi skulle skruva väck själva knappen på strömbrytarna började det spraka och knastra så vi vågade helt enkelt inte greja med det. Tänkte färgat den strömbrytare som satt i hallen här nere där där är det färdigt på väggarna, vill inte ta dem där vi inte renoverat ännu. Därför blev det inget med det. Men, jag var ju så jäkla sugen på att spraya så jag hittade en gammal vedkorg som stod ute i Brygghuset. Så jag gick loss på den istället med vit färg, resultatet blev faktiskt bra! Jag vill verkligen betona att det är ät klart beroendeframkallande! Var skitskoj, och fort gick det! Nackdelen var bara att det luktade så starkt att jag ett tag blev riktigt vimmelkantig, dessutom tog färgen slut så det blir en tripp till Biltema snart igen för att införskaffa ny färg! Vedkorgen kommer att användas till en tidningskorg för närvarande, blev faktiskt bra!

Nu ska vi snart på kalas till min kära pappa som fyller år idag. Återigen blir man bjuden på god mat och trevligt sällskap!





Privata bilder

5 kommentarer:

Malin sa...

Vad fin korgen blev! Håller också på med en massa måleriprojekt idag. Helt vit om händerna=)
Det blir en picknickkorg som blir vit!! Urfint!!!

Ha en mysig söndag!

Anonym sa...

Ja det är verkligen urkul att spraymåla...skulle kunna gå loss på allt möjligt bara för att det är kul. Kram kram

Anonym sa...

Verlligen jättefint!

Favoriterna sa...

Åhhh, vad läckert. Måste inhandla lite sprayfärg. Har diverse grejer hemma som behöver en förvandling för att få komma in i nya huset.
Tack förresten för gulliga kommentarer på min blogg.
Ha det gott.
Kram Jessica

Anonym sa...

Den blev ju kalasfin! :)
Bra att man kan måla om stuffs och förnya. :)


Önskar dig ett riktigt gott nytt år!!
KRAM Malin (Insp/design)