söndag 7 december 2008

Roligare!


Idag har jag haft en städ och tvättdag, var verkligen behövligt! Sååå dammigt och smutsigt överallt, men nu är det rent och fräscht! Dansshowen igår gick kanonbra! Men nu är det skönt att det är över, behöver ägna mig åt huset och renoveringen framöver. Förresten så var Tony Irwing och tittade på oss igår när vi dansade! Ni vet han från Let´s dance. Lite häftigt faktiskt! Var allt lite extra nervös . =)

Kom på att jag inte köpt en enda julklapp ännu! Får nästan panik när jag tänker på det. Blir till att ta tag i det också denna veckan. Nu tänkte jag i alla fall försöka baka lussebullar! Få väl se hur resultatet blir, är ju inget proffs på att baka precis!


Tänk om man hade haft en sån här när man städade, hade säkert känns mycket roligare då!





Bild lånad från Elgiganten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi kan intyga på riktigt att den här dammsugaren är guld värd! Använder min varje dag då jag är lite av en städfreak....men åh andra sidan är väl det ett "måste" då man har en tvååring som äter lite livligt ibland! Fin blogg du har!! Jätte fint hem verkar du ha med!

Från koja till slott sa...

Therese: Är väldigt sugen på att införskaffa en sådan! Gillar just denna färgen med! Tack så mycket för komplimangen, men det är lååångt ifrån klart ännu!
Kram

MITT VITA HUS sa...

Japp sån har jag..roooooooosa med;) Apbra:)
Kram M