onsdag 3 december 2008

Tävlingsdags!



Japp, nu är det alltså dags för mig att ha min första tävling här på bloggen! Du kan nämligen vinna ett jättefint halsband i svart och silver med från Puss. Passar perfekt nu till julens festligheter där man kanske klär upp sig lite extra, eller varför inte piffa till sig lite i det tråkiga vintermörkret?

Om du vill vara med och tävla lämnar du en kommentar i det här inlägget. Länkar du dessutom till Puss och hit till tävlingen har du dubbel chans att vinna! Du får självklart låna bild! Tävlingen pågår till onsdag den 10/12 nästa vecka!










Lycka till!

12 kommentarer:

Favoriterna sa...

Hej!! Vad roligt med en egen tävlig. Självklart vill jag vara med. Och SJÄLVKLART länkar jag till tävlingen och PUSS på min sida så jag ökar mina vinstchanser.
Kram Jessica

Joh sa...

Kul att kolla in din renovering!
Bra att få lite inspiration och läsa om någon som gör samma sak=)
Jag och min sambo har nyligen köpt ett hus som "vi" (inte jag) totalrenoverar! Jätte kul.
Kolla gärna in min blogg
http://johannaraleby.blogspot.com/
Bloggen startade jag för någon dag sedan, så är inte helt med i tiden än. men ska öka på så jag kommer i kapp!

Malin Winbladh sa...

jag vill vara med, vilket snyggt halsband. Länkar när jag får tid (men du finns ju redan i min blogglista;-)
Hälsar
/Malin

In my house sa...

Hallojsan.... Ojdå,,, tävling =) kul....
- Lugg,,, de ä snyggt!!! både lång och mini kort!!! jag gillar hår och allt sånt,,, som ingår! Du blev säkert supersnygg ;)

Kram josse

Anonym sa...

Är gärna med:)

Min mail:
estrella.fugaz-@hotmail.com

Kram Anna

ANNIKA sa...

nu har jag upptäckt en ny fin blogg igen.
är med och tävlar.
fin julklapp.
gustafsson.57@hotmail.com
vi ses på bloggen igen...

Anonym sa...

Hej Pernilla! Jag älskar smycken av alla de slag! Hoppas jag vinner.

Kram Monica

Melkers Mamma sa...

Hejsan! Nu har jag länkat till din blogg i min bloggm så jag hoppas att jag får vara med i tävlingen om detta fina smycke! Ni får förresten jättefint där hemma! /Jennie

Ellan sa...

Oj va kul med tävling! Självklart vill jag vara med. Länkar till puss och dig på min blogg!

Hälsningar
Ellan

Liz sa...

Det snygga halbandet får gärna pryda min hals på nyårsfesten.
Vill vara med och tävla så du har en länk sida hos mig.
Kram och godnatt från Malmberget :)

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Hittade just hit till din blogg.. vet att det är sent att tävla men testar ändå min lycka i tävlingen om det fina halsbandet!
Skyndar mig att länka nu!
Kram Sara

Sara Mårtensson sa...

Äsch glöm länklotten! Känns taskigt mot de som tävlat innan att komma i sista sekunden.. Om jag nu hinner vara med alls..
Såg att klockan var så mycket.

Kram Sara