måndag 15 december 2008

Lugn kväll och dörrfunderingar

Ikväll har vi varit hos mamma och pappa och ätit god mat. Så skönt att slippa laga mat själv för en gångs skull. Det har dock inte blivit någon renovering här ikväll, känns bra att ta det lugnt för en gångs skull. Jag vill ju visserligen att allt ska gå fort, fort! Men har fattat att det inte funkar så. Har suttit och kikat runt lite på ytterdörrar, något som upptar en del av min tankeverksamhet just nu faktiskt. Tycker det så är snyggt med ett runt fönster på dörren, antingen en vit eller grå dörr. Finns andra snygga varianter också. Dock går nog inte sambon med på att byta ut den befintliga förren vi ska börja på husets utsida. Detta innebär att jag får vänta ett bra tag till. Men det ska vi nog kunna ändra på hoppas jag!

Någon av de här skulle jag kunna tänka mig ...









Fast den sista kanske är lite väl och ta i! =)
Dörrar från Swedoor, Bordörren och Dooria

Inga kommentarer: