fredag 5 december 2008

Snart är det dags!

Ja, fredag igen! Vad säger man? Jo som vanligt, att veckan gått i superfart! Snart är det dags för mig att bege mig till dansshowen, ska bli superkul att få visa upp sig inför en stor publik, ger en riktig kick vill jag lova! Efteråt kommer jag däremot vara totalt slutkörd, men det tänker vi inte på nu! Det enda negativa är att jag missar Idol ikväll... Ja, jag erkänner, är en riktig idolnörd! Sitter bänkad varje fredag, och hejar naturligtvis på Kevin. För er som sett det så hoppas jag ni kan hålla med om att han är den enda som är en färdig artist. Men alla är så klart superduktiga!


Tänkte visa er bilder på hur det blev i hallen men klinker. Nu är det färdigfogat och allt, känns skönt! Nu fattas det lister, en vit toadörr, garderober och så min stora önskan, en ny ytterdörr! Såg förresten nu på bilderna att golvet är väldigt skitigt, antagligen från av fogen som han lagt på. Blir till att torka av det så fort jag hinner!









Är så ljust som på första bilden. Min kamera är som sagt inte den bästa!
Önska mig lycka till nu ikväll!
Kram Pernilla

Inga kommentarer: