tisdag 2 december 2008

Överraskande!

Har en liten paus nu i undervisningen och passade på att smita in här. Blev smått överraskad när jag läste att H&M ska utamna Ikea, de ska nämligen börja sälja heminredning! Det ska lanseras som H&M Home och de ska satsa på prisvärd heminredning. Priserna kommer ligga mellan 49.90 till 499 kronor. H&M home beräknas lanseras i Februari. Jag som ofta brukar handla kläder på H&M tycker detta var en väldigt bra idé och är mycket spänd på den nya kollektionen. Om ni vill veta mer kan ni gå in här och läsa!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenixen, låter spännande att H&M tänker sälja heminredning. Fick medlemsbrev idag ifrån en super mysig butik, det visar sig att dom har öppnat en webshop tänkte bara ge dig länken www.spiti.se

Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Såg också att HM skulle börja med inredning på TV4. Mycket såg väldigt intressant ut, fast jag tycker att det är lite synd att grejerna inte ska säljas i butikerna. Jag vill ju gärna klämma och känna på sakerna i verkligheten innan jag köper. :-)