söndag 14 december 2008

Lite bilder

Nu är vi klara med lilla hallen. Blev helt ok faktiskt! Vi tänkte inte lägga ner så mycket pengar på just den eftersom det bara är min och Pelles ingång. Våra gäster får komma in den stora ingången, när den nu blir klar! Dock tycker jag att klädhängaren inte blev helt rak, men enligt vattenpasset är den tydligen det. Nog är det så att den gamla dörren är lite sned som den sitter på ... Men vi blev helt klart nöjda!












Lampan kom upp i stora hallen ...
Foto: Pivat

7 kommentarer:

In my house sa...

Hihi, den jäkla lampan har jag oxå svurit över,,, vi hade den i lgh väldigt mysig.... (men dryg) =)
- Hehe, tänkte faktiskt på dig,,, när jag vaknade utan snö,,, tänkte de att du fick dig en runda till Ikea =)
- Håller helt och fullt med dig om vattenpass,,, hmmm! ser aldrig rakt ut, trots bubblan, men gamla hus är väl de som är svaret...

- Ja vill oxå ha en massa Luddar från ikea (fårskinnet) så fina...

Kram josse

Anonym sa...

va fint det blev i er hall! Är klädhängaren från Ikea?

Fröken Fräken sa...

Vilken fin hatthylla, skulle gärna ha en sådan i min hall om den inte vara så smal så det skulle inte funka med något som "sticker ut" från väggen...
Jag har också Knappa-lampan, fast jag vet inte om de har gjort om den nu för jag tyckte inte att den var svår att sätta ihop.. men om man råkar sätta något fel från början så är det ju så klart inte så lätt.

Jag kan nog tänka mig att det kan vara lite lutning i huset, så är det i min lägenhet också. Jag brukar bli tvungen att kombinera ögonmått och vattenpass, så att man får något som ser rakt ut, även om det egentligen inte är det..

Jo, jag tror att det inhandlades en del på IKEA, herr Fräken har inte berättat i detalj så jag antar att en del kan vara julklappar! ;-)

Malin Winbladh sa...

Det ser väldigt trevligt ut!
Hälsar
/Malin

Från koja till slott sa...

Fröken: Hehe, nej det är nog bara jag som är trög! =)

Anonym sa...

Hej Pernilla!
Vad fint ni får det, jag tycker det händer saker hela tiden ni är verkligen flitiga!!!

Ingen bebis ännu men jag lovar att höra av mig när h*n har kommit.

Kram Emma

Anonym sa...

Det där blev ju superfint!! :)

Kram Malin (insp/design)