söndag 28 december 2008

Längtar!


Nu känns det verkligen som att jag rullar fram! Ännu ett kalas med en massa god mat och kakor är överstökat, och jag kan konstatera att mitt nya liv får börja efter nyår! Haha, är väl en klyscha egentligen! Men jag ska ta tag i mina dagliga promenader iaf, som absolut inte blivit av nu under ledigheten. Snart börjar ju dansträningen igen, måste få upp flåset tills dess!

Imorgon blir det förhoppningsvis en tur till en av mina favvo-butiker, nämligen Mairo i Ronneby! Längtar verkligen, hoppas det blir av! Mamma ska eventuellt med, och kan inte hon ska jag försöka locka med min älskling. Dock vet jag att det inte är hans dröm-butik precis, men det är ju rea nu så jag känner att jag måste passa på! Kanske jag ska försöka locka med att vi kan köra inom Gärestad så han kan kolla på lite bildelar där på skroten! =)

Tror dock han behövs här hemma, imorgon kör vi nämligen igång med trappan här hemma. Den ska slipas (ja, det har inte blivit gjort ännu!) och sedan målas. Kan inte beskriva med ord hur jag längtar efter att få trappan klar! Nu är den nerspilld med färg sedan vi målade väggarna, och känns allt annat än fräsch ...







"Ogräs" och "Havstulpan"
Bilder lånade från Mairo

2 kommentarer:

In my house sa...

Hej hej....
- Mairo är en STOR favvis till mig,,,, den ligger inte långt bort heller =) jag är där säkert några gånger i veckan.... Jag har en rullis i hallen med Ogräs,,, mönstret... kuddar m,m. Hmmm, man har nog en hel del.... MEN allt är ju såå fint!!!! Jag skickar dina kuddar imon,,, om allt blir som planerat,,, eller så lägger jag dom bakom kassan på Mairo =) =) hehe!!!
- Vi lägger in Furu-plank golv i hall och matsal,,, som jag ska måla vitt.... Mmmm härligt, vi har samma i köket,,, så det kommer att flyta ihop fint!!!!

Kraaaam josse

jennys hus sa...

Åh vad kul det låter med lite mairorea.....de har ju så mycket snyggt:-)

tack för dina fina ord inne hos mig...det är helt ok att länka:-)
Kram/jenny