söndag 14 december 2008

Pinsamt!

Kan bara konstatera att jag nog är blondin egentligen! Nu när jag satte ihop lampan var det absolut inga problem alls! Känner mig riktigt dum faktiskt ... Men det fattades faktiskt en bit, så jag ska kontakta IKEA, riktigt dåligt att alla saker inte kan vara med!

Igår överraskade sambon mig när jag satt och knåpade med lampan. Han höll på att greja där uppe, och jag trodde han satte upp taklisterna i sovrummet. När jag sedan gick upp för att beklaga mig över mitt lampproblem såg jag till min förvåning att han hade lagt halva golvet uppe i hallen! Blev jätteglad! Så nu har vi vitt golv i hallen där uppe också, ytterligare en bit på vägen. I eftermiddag har jag ägnat mig åt att måla lister, inte det roligaste jobbet precis. De ska sättas upp imorgon i hallen, både uppe och nere, förhoppningsvis i allafall. Ikväll ska vi även fixa klart den lilla hallen, lampa ska upp samt klädhängaren. Slänger upp bild lite senare.

Lite av våra inköp på Ikea
















Fönster och balkongdörr ska bytas längre fram, därför ser de lite skabbiga ut för tillfället ...
Hissgardiner i sovrummet, en grå matta, gol, samt en vit ljuslykta var lite av det vi köpte.

3 kommentarer:

Ett skönare liv sa...

trevlig blogg :) hahah vet själv att den där lampan inte e den lättaste... men ni får de jätte fint!
ha en skön vecka :)
kram nadja

Anonym sa...

Vad fiiiiint det blir!!!!! Du är så himla duktig och gör verkligen skit fint hos dig. Precis som det ska vara vid havet... vitt och mysigt...
kram oksana

Anonym sa...

Ni får det verkligen jättefint! Känns så somrigt hos er på något vis...hehe. Jag menar då allt det vita och att det ligger vid havet. Perfekt ju! Kram