tisdag 9 december 2008

Jul ute

Här kommer lite bilder ( inte de bästa) på vår belysning som vi har utomhus. Ett ljusnät i häcken framför huset, denna häck ska bort till våren. Det ska byggas en stor altan runt hela framsidan av huset med stora fönster där vi har vardagsrums fönstret nu. Sambon snodde även runt en ljusslinga på balkongräcket (som också ska bytas). Det blev faktiskt väldigt fint! Tycker om utomhusbelysning, blir väldigt mysigt. Men samtidigt ska det absolut inte vara för mycket, och absolut inte neonljus i alla de färger. Det är jag väldigt allergisk mot!





2 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej :9 vad fint det blev med belysningen, vi köpte en färdig granslinga med belysning på rusta.. enda problemet var att belysningen inte funkade så den åkte tillbaka, ska bara hitta en av bättre kvalité nu :)

tack för din gulliga kommentar, sockarna kommer från kappahl, så skynda fynda :)

stor kram sara

In my house sa...

Hallojsan....
Jättemysigt ute,,, jag älskar att gå ute på kvällen och "spana" in i alla hus,,, det är ju sån härlig känsla och stämningen med alla stjänor och ljus i husen nu....

- Jag är faktiskt rätt ofta i Br-Hoby,,, mina föräldrar bor där... Så nästa gång jag ska dit, så hör jag av mig till dig, angående kudde å filt :) :)

Halsbandet är jättemysigt och fint,,, jag tror att jag har skrivit i ditt förra inlägg om just de!!!! =)

Kram josse