torsdag 18 december 2008

Segt!


Idag har det varit en minst sagt seg dag. Jag har varit hemma från jobbet, har haft hemskt ont i magen. Nu känns det lite bättre, men jag har inte orkat göra något alls överhuvudtaget. Kände att jag verkligen behövde dammsuga, är så dammigt överallt. Precis när jag tog ork till mig så gick strömmen, strömavbrott hela byn! Haha, var nog inte meningen alls att jag skulle dammsuga. Tror jag ska åka och handla lite mat, måste ändå köra till apoteket också och köpa lite värktabletter. Blir så rastlös av att vara hemma från jobbet. Usch, hoppas jag är bättre imorgon, då är det julavslutning för eleverna och sista dagen för en kär arbetskamrat! Det vill jag absolut inte missa!

Hoppas att sambon ska sätta upp listerna där uppe idag. Skulle gjort det igår men de hade inte torkat riktigt. Är så sugen på att börja inreda hallen där uppe nu, men vet inte riktigt vad jag ska ha där ännu. Får klura ett tag till. Klart är iaf att jag ska ha tyget Havstulpan från Mairo i fönstret, som jag nämnde i föregående inlägg. Tänkte ta en bild senare så kanske ni kan komma med lite tips om hur jag kan inreda!


1 kommentar:

Malin Winbladh sa...

ja det är väldigt snyggt!
Hälsar
/Malin