tisdag 23 december 2008

Inte som vanligt

Denna jul blir inte som alla mina andra 25 jular. Jag kommer att fira den utan min älskade lillasyster som i år befinner sig på Bali tillsammans med sin pojkvän och vår kusin. Det kommer faktiskt att kännas konstigt, även om jag vet att hon har det helt underbart där hon är! Trots att det skiljer 5 år mellan oss så är hon min bästa vän, tveklöst. Kan verkligen berätta allt för henne. Vi har väldigt kul tillsammans, skrattar ihop och hon delar min sorg och glädje.


Jag kommer verkligen att sakna dig lillasyster, kommer kännas tomt! Längtar tills du kommer hem igen! Hoppas ni får en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!


Nu kommer hon döda mig för jag lagt ut denna bild ...
Foto:Privat

3 kommentarer:

In my house sa...

Hihi vad kul.... Kan tänka mig att du ligger lite illa till nu =)
- Japp,,, visst blev det kuddköp,,, 2 randiga med hjärtan på...... Gröna..... Hihihi,,, Grr tihi!!! Nääää då 2 st gråa med stjänor..... Ligger här och väntar på sitt nya hem... Posten är la inte öppen nu på några dagar,,, men så fort det går,,, så skickar jag dom,,, hör av mig om de!!!

- Nuu, ska jag slå in en drös med julklappar.... Kraaam josse

Anonym sa...

Haha, blev lite rädd där ett tag!!! Ve och fasa, jag gillar ju bara vitt, vitt, vitt!!! =) Absolut ingen annan färg går ju!!! Då döööör jag!! Hihi!

Tack snälla du, hör av dig när du ska skicka dem!!

Kramar P

DRÖMHUSET sa...

Mmm blir lte avis när jag läser... Bali skulle inte sitta fel nu :-)

Vill önska dig en riktigt GOD JUL!

Julkramar Sofie