måndag 29 december 2008

Så mycket fint!

Idag har jag knappt varit hemma någonting känns det som! Först åkte jag och mamma till Ronneby för ett besök på Mairo som jag skrev om igår. Gud vad mycket fint de hade! Jag hade kunnat gått där i timmar och plockat på mig hur mycket som helst, men tyvärr pallar inte min plånbok för det! Men lite shoppat blev det så klart, dock var det ingen rea där, inte på det jag köpte iaf! Fick med mig det fina tyget Havstulpan som jag bloggat om. Det ska bli en fusk-rullgardin till två fönster på ovanvåningen. Köpte även en fin ljuslykta och ett nyckelskåp som jag kikat på ett antal gånger inne på Village. Blev även förälskad i en underbar golvlampa, så det blir nog snart en tripp dit igen för ytterligare ett köp! =) Tapeten som jag bloggat om från Mimou fanns där så jag fick se den live. Fantastiskt fin och både jag och mamma var överens om att den kommer passa perfekt här nere i vardagsrummet. Så det var verkligen en lyckad tripp!
Efter Ronneby-trippen blev det fika med mina vänner i Sölvesborg. Alltid lika kul att träffa er! Sedan bar det iväg till Färg-affären. Pelle har slipat trappan idag så imorgon börjar vi måla den!! Ska bli spännande att se hur det blir. Tog en halvblank färg, hoppas det blir bra. Är dock lite orolig för katten, Agnes har en tendens att springa upp och ner i trappan så det blir väl till att vakta henne imorgon!











Privata bilder




3 kommentarer:

Anonym sa...

Amen.. Hallååååå.. Var du där idag???? Du skulle skrikit till på mig, eller var jag kanske inte där just då?? Hmm Var ju på ett kort möte på Mairo med på eftermiddagen och kollade på nyheterna som kommer inom rullgardiner etc. Nåväl.
Eller.. var du där med din kille? Säg inte att det var dig jag mumlade gardiner med? Hahaha.. Jag har verkligen inte lyckats lära mig det OXÅ :o)
Nu är jag helt förvirrad?!!
haha
Nä, shit vad klockan är mycket. Min arbetsdag måste ta ett slut nu :)
KRAM

Anonym sa...

Pust, vilken tur! :)
Ja precis vid den tiden var jag bort på Mairo. Vad synd!!
Du måste hojta till eller fråga efter mig nästa gång. Hade varit så roligt och träffa dig! :)
kram

In my house sa...

Heeeej.... Jaaa jag vet,,, kändes dumt att du skulle åka så NÄRA mig =) men men.... ;) Jaa, visst finns de mycket fint där... Där är så stort oxå, så man kan riktigt gå länge och bara kika... I tidningen sydöstran eller BLT så fanns de en kupong till Mairo,,, 25% på valfri vara.... MISSADE DU DEN,,,, Grrr =)

Gillar tulpan tyget och skåpet.... där finns inget som inte gillas =)

Kraaaaam josse.... OBS: =) om vi inte hörs så önskar jag ett GOTT NYTT ÅR i förskott,,,, Kraaaamar josse