fredag 26 december 2008

Jul och festligheter!

Hej mina vänner! Jag hoppas att ni alla har haft en underbar jul med era nära och kära! Själv har jag haft det jättebra och njutit av god mat och av umgänget med familjen! Känns verkligen som om man gått upp några kilo under dessa dagarna! =) Lite julklappar har vi hunnit med också så klart! =) Jag blev verkligen jättenöjd för allt jag fick! Fick mest pengar eftersom det var det jag ville ha, men även lite annat smått och gott. Bland annat fick jag parfym (Jennifer Lopez, luktar helt underbart!), ljusstakar, skinkbestick, kaffemuggar, ett par jeans, bras-set, en tv-bänk mm. Tack för alla fina saker! Den bästa julklappen köpte dock jag och Pelle till oss själva igår. Klockan tio på morgonen stegade vi in på Onoff och köpte vår gemensamma julklapp, en platt-TV. Blev så fin på den nya tv-bänken som vi fick från Mamma och pappa. Nu är sambons Annandag räddad iaf, det är ju fotboll på TV hela dagen!
Igår var det traditionsenligt Juldags-disco på Hanöhus här i Hällevik . Ligger några hundra meter från vårt hus. Jag och älskling hade vår första fest här i huset, ett riktigt party vill jag lova! Det var så skoj att träffa alla mina tjejer på en gång, vi bor ju så utspritt så det är inte ofta man har chans att träffas samtidigt! Fick ett vitt babelfat från Koziol, blev superduperglad! Tack så jättemycket! Jag hade en superrolig kväll, och idag är man lite seg vill jag lova. Så skönt att bara ta det lugnt idag!
Vår fina bänk och nya TV Mimou tapeten kommer nog göra sig fint på väggen bakom ...

Såhär glad var jag!



Mina underbara vänner ...









Bästa presenten!


Privata bilder

1 kommentar:

Anonym sa...

Så ni bor i Hällevik...Syrran och hennes sambo hade sin husvagn på Hälleviks camping så man har varit där en del och badat...
Vilka snälla vänner du har som kom med den fina presenten.Har den själv i vit och svart och tycker jätte mycket om de...

KRAM