onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Sista dagen på året. Vissa tycker det känns vemodigt, jag är inte en av dem. Ett nytt år innebär nya möjligheter och projekt, något jag ser fram emot väldans mycket! =) 2008 var ett mycket bra år, jag och älskling förlovade oss på på 9-års dag. Jag fick ett jobb som jag stortrivs med. Vi köpte huset, det största som har hänt oss hittills! Jag började blogga i oktober för att våra långväga vänner skulle kunna följa vår renovering. Inte kunde jag tänka mig att så många skulle läsa min blogg och att jag skulle få så många "blogg-vänner"! Jag är så tacksam för att ni finns, jag inspireras av er varje dag och ni ger mig ständig energi och nya idéer till vårt hus. Tack för att Ni finns!
Trappan är nu målad vit en omgång, den kommer att målas en gång till. Nu lägger vi allt vad renovering heter åt sidan och njuter av dagen och kvällen. Klockan tolv i natt står jag och min älskling och skålar in det nya året i vårt eget hus för första gången! Hoppas ni andra får en underbar kväll! Var rädda om er!
Gott Nytt År!
Kram Pernilla

3 kommentarer:

Favoriterna sa...

Åhhh, vad härligt det låter. Hoppas nu ni haft en trevlig nyårsnatt. Jag har jobbat och vi har haft det riktigt mysigt. Men jag ser redan fram emot nästa år när vi kan fira i nya huset.
Ha det gott.
Kram kram.

Fröken Fräken sa...

Låter som att det verkligen har varit ett toppenår! Själv minns jag ju också särskilt att jag har fått ett nytt toppenjobb! Fast just nu njuter jag ju förstås mest av att vara ledig.

DUktigt av er med trappmålning. Här har man städat undan nyårsfestligheterna och nu är allt normalt igen. Tyger på golvet i vardagsrummet och ramar och lådor som målas i köket. ;-)

Anonym sa...

Pernilla; Tack sötis, vad snäll du är! Jag blev nöjd med gardinerna nu när vi bytte lampa. Det skar sig lite väl mycket med Kartellen till. :) Tack för din snälla kommentar, blev jätteglad! DU är med duktig på att pyssla & dona i ert hem. :) Önskar dig ett underbart nytt år! KRAM