måndag 1 december 2008

Mer tjat om dörrar

Nyss hemkommen från dansträning, har verkligen en intensiv träningsvecka framför mig! Eftersom vi har show fre-lör tränar vi alla kvällar denna vecka utom imorn. Jobbigt men såå himla kul! Har tränat dans sedan jag var 6 år gammal, är liksom en del av mig! Är inget stort fan av att träna areobics eller annat, även om jag tycker det är kul också. Har bara inte disciplinen att ta mig dit helt enkelt om jag inte måste. När man dansar däremot måste man vara på varje träning annars missar man en massa viktiga steg. Perfekt träningsform för mig med andra ord!

Nu har vi bestämt oss definitivt angående våra dörrar här hemma. Dörrarna där uppe kommer målas vita, är typ äggvita eller vad man säger just nu, samt byta handtag. Toadörren där uppe får även ett runt fönster ditsatt. Jag är förresten så dålig på det här med dörrar, visste inte ens att det kallas spegeldörrar! Har fått en del kommentarer här där det sagts att vi tydligen har sådana. Men svärmor sa att det inte är riktiga spegeldörrar, endast en list påsatt på dörren för att det ska se ut som speglar. Så nu har man lärt sig det med! Toadörren nere byts dock ut till en ny med runt fönster. Detta beslut känns bäst, då jag börjat tycka om dörrarna mer och mer. Passar in i huset och då är det synd att byta ut dem!





Som sagt är inte färgen så fräsch just nu till ! Men lite vit färg, nya handtag och de blir som nya! Förhoppningsvis =)

1 kommentar:

Favoriterna sa...

Dörrarna kommer att bli jättfina när ni målat dom. Det är jag säker på.
Kram jessica