lördag 13 december 2008

En blöt morgon!


Japp, då har man sovit ut rejält! Har varit uppe i en halvtimme, sååå skönt att få sova tills man vaknar! Mindre trevligt var dock att jag trampade i en stor blöt pöl när jag satte ner fötterna på golvet. Naturligtvis hade någon av busarna kissat precis nedanför min säng! Men jag kan ju inte bli arg på dem, ser så oskyldiga och söta ut. Jag har även ett mycket misstänkt rivmärke rakt över brösten. Haha, vad har egentligen hänt i natt??? Misstänker att någon varit uppe och busat i sängen minsann!

Idag är det tänkt att det ska bli lite gjort här hemma. Jag ska måla taket i lilla hallen och grejerna från IKEA ska monteras upp och komma på plats. Tänkte visa vad jag köpt när allt är uppe. Eventuellt ska jag måla dörrarna, får se vad vi hinner. Ikväll ska jag träffa mina goa tjejer, äta gott och snacka lite skit!

1 kommentar:

Malin Winbladh sa...

Hoppas du hade en trevlig kväll!
Hälsar
/Malin