fredag 7 november 2008

Agnes små underverk

Äntligen är det fredag! Känns så skönt, samtidigt som helgen är full av aktiviteter. Imorgon vankas det målning (som vanligt) och på kvällen är det fest! Känns som man behöver det nu efter en veckas slit här hemma. På söndag är det som bekant Fars dag! Då bär det hem till mormor och morfar där det ska ätas gott och firas. Älskar mormors mat, helt klart bäst!

Tänkte visa lite bilder på huset utvändigt, men det är alltid mörkt när jag kommer hem så det blir inte bra! Knäpper lite bilder och lägger upp i helgen.
Lägger istället upp lite bilder på Agnes tre små underverk! Så supersöta och gosiga. Bilderna gör dem absolut inte rättvisa!













Trevlig helg från oss alla i familjen!


6 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Oh så söta, hoppas inte vi är nere då de ska säljas...
Kram
/Malin

Anonym sa...

Men ååå vad gulligt!!! Fast det är klart de blir ju ÄNNU sötare om några veckor när de öppnar ögonen och börjar utforska världen utanför. Jag har haft katter i hela mitt liv och kommer nog alltid att ha det. Huset är liksom inte komplett utan en gosig kisse. Har du döpt de små liven ännu?

//Charlotta.

Vimsingen sa...

Jag är så svag för kattungar, men jag är så allergisk...
De är fantastiskt söta.

/Vimsingen

Anonym sa...

Halloj! Vad underbart söta "småkusinerna" är! Vi hoppas att vi får se någon av dem när vi tittar ner nästa gång. Hoppas att allt är suveränt med er! Kramar
Bobben & co

Anonym sa...

Åh vad söta, vill också ha kattungar, det är ju så mysigt!
Kram Rebecka

DRÖMHUSET sa...

Åhh vilka söta små knyten... Är det inte svårt att lämna bort dom sen?!
Kram Sofie