fredag 14 november 2008

Krångel!!!


Ahhh, vad det krånglade när jag skulle publicera förra inlägget! Gick inte alls att korta ner det, därav den långa vita "ytan" efter bilderna. Den ville inte som jag helt enkelt!


Skulle säga att bilderna visade husets innergård, vårt uterum, brygghus, gästhuset, garage samt bilder från framsidan. Huset ska inte ha de röda luckorna, allt det röda ska bort och bli vitt eller grått. Vi ska även bygga en stor altan på framsidan, byta dörr samt ta bort verandan mm. Ja, ni fattar själva!


Trevlig helg!
Uppdate: Nu är det fixat! Bloggen blev lite medgörligare tillslut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

t hitta hit. Vilket fatnastiskt hus ni har köpt, och ni renoverar det så fint. Tänk vilken skilland det blir när man målar tråkig furu vit. Som ett helt nytt rum. (ja, jag har läst igenom alla dina inlägg hittills, blev helt fast!:) Fast en sak; byt inte innerdörrar, de är ju jättefina, fattar du hus snygga de kommer att vara om du målar dem vita och kanske byter trycken. De passar ju så bra i ert hus (för det är väl de gamla dörrarna?)
kram

Anonym sa...

Oj första raden försvann, där skulle stå:
Å vad kul att hitta hit.

Fröken Fräken sa...

Jag förstår preeecis att du vill ta bort allt det röda. Det mindre röda huset som syns, hör det till eller vad? Jag skulle göra precis de ändringar som du tänker göra, vilken bra smak du har ;-D Men man ser ju att huset har hur mycket potential som helst!! Nästan så att jag blir lite hussugen själv..

Anonym sa...

Hej hej! Javisst kan du boka ett stort ljushus, men då får du maila över dina uppgifter till mig Namn, tel, mail och adress. Du får vara säker på att du ska ha det då.
Skicka detta till info(snabel-a)carlssoninterior.se

(vill inte ha spam därför skriver jag snabel-a...haha)


Kram Malin

Från koja till slott sa...

Viveka: Vad glad jag blir att du gillar min blogg! Ditt hus är också superfint! Nästan lite avis! Dörrarna är de gamla, har ej bestämt om vi ska byta dem på uppevåningen, alternativet är att måla dem som du säger. Skulle dock vara skönt att köpa nya, fräscha. Enklet och bekvämt, vi målar ju om i hela huset så tänkte kanske lyxa till det med något iaf!

Fröken Fräken: Det lilla huset är vårt Gästhus. Det tillhör oxå och ska användas som boende för släktingar och vänner som kommer och hälsar på!

Tack för era kommentarer!
Kram Nilla