fredag 14 november 2008

Bilder!

På allmän begäran (från mina kära vänner) tänkte jag lägga upp bilder på hur huset ser ut för närvarande exteriört. Älskar huset mer för var dag som går, men än är det MYYYCKET som ska göras innan det blir helt som vi vill ha det. Får helt enkelt ta den tid det tar, men inne i mitt huvud har jag redan en klar bild! Ibland är det lite svårt att förmedla den så att andra ska förstå hur jag menar, speciellt sambon som ofta ifrågasätter mina ideér. Men jag är ganska bestämd av mig och vill gärna få min vilja igenom, ibland måste man dock lära sig att man inte kan få allt ... =)









































2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser verkligen fint ut. Ska bli spännande att följa alla era projekt på vägen. Kram kram

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut! Var i landet har ni detta huset?