torsdag 13 november 2008

Mina inköp

Halloj! Ikväll ska det målas för fullt här, så jag slänger in ett snabbt inlägg för att visa mina inköp på Ikea igår!





















Vi köpte även en vit hissgardin till toan där uppe, samt
lite nödvändigheter till köket, glödlampor mm.
Köpte mest till sovrummet, ville köpt mycket mer men fick hejda mig!
Så svårt att veta hur man vill ha det när det inte är riktigt klart ännu ...


Men detta fick vi med oss hem iaf;


Ofelia vit pläd

Vit/gråa bäddset

Vit lampa till sovrummet (love it)

Blockljus/vanliga ljus

Vita/randiga glaskulor (till jul)

Två vita vaser

4 lila bordstabletter

Långa dekorationsblad i abergine

Vit badrumsmatta

Vit skoförvaring till lilla hallen

Handtag till ett inbyggt skåp i badrummet

Vitt golv


Oj, kändes som mycket mer igår! Men blir nog många turer dit den närmsta tiden!



Trevlig kväll!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket fina saker du har fått tag i, ikea är verkligen bra!
Kram Rebecka

Från koja till slott sa...

Tack snälla Rebecka! Ja, jag hittar ofta riktigt fina saker där, gillar deras stil på något sätt, känns enkelt och stilrent. Det bästa är ändå att det inte är så dyrt! Det gillas skarpt!
Kram Pernilla