fredag 28 november 2008

Visst får man ändra sig?


Puh! Nu är jag klar med adventsstöket, nästan iaf! Vet inte om jag är nöjd ännu, måste gå och känna in mig ett tag. Blir nog en del saker som byter plats de närmsta dagarna om jag känner mig själv! Det blev iaf mysigt, men har väldiga problem att få min stora pappersstjärna att hänga rakt!! Sånt kan störa mig till tusen alltså! Har provat att snurra på sladden, vrida runt stjärnan, men inget fungerar. Hoppas verkligen den hänger till sig. annars vet jag vad jag kommer reta mig på hela julen lång ....

Angående vår lilla hall har jag ändrat mig angående skoskåpen. hade verkligen tänkt hur det skulle bli, men när vi väl måttade upp dem blev det absolut inte bra! Så de kommer vi inte att ha där, blir alldeles för trångt! Såg inte heller bra ut, så de får vara i stora hallen istället tror jag. Nu gäller det bara att komma på vad vi ska ha istället för skoskåpen....


En annan sak som oroar mig oerhört är att vi glömt att köpa det klassiska fredagsgodiset till ikväll! Sambon trodde jag hade köpt, och vice versa. Snacka om dålig kommunikation! Är redan sååå godissugen, undrar verkligen hur denna kvällen ska sluta!

Hoppas ni får en trevlig fredagsskväll!
Kram

Inga kommentarer: