fredag 21 november 2008

Hjälp!!


Pappa ringde för en stund sedan och berättade att killen som ska lägga klinkers i vår hall kommer imorgon och kollar i huset. Detta betyder att jag och sambon tar en tripp imorgon till Kristianstad för att kolla in vilka klinkers vi ska ha! Nu behöver jag inspiration till tusen på hallar med snygga klinkers-golv, är nämligen ganska dålig på vad det är som är hett liksom! Vi skulle vilja ha i någon grå nyans, absolut inte för mörkt, och vita fogar. Har någonstans sett bilder på lite avlånga plattor, tyckte det var snyggt!

Så hjälp mig gärna, om ni själva har lagt eller vet någon bra sida som man kan kolla in där man inte endast ser själva plattorna, utan helheten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.stiltje.se/

Vimsingen sa...

Stiltje är bra men dyrt. Eftersom ni har ett gamalt hus skulle jag mer försöka gå efter vad som passar in i huset. Själv gillar jag marmor, men det är heller inte så billigt.....
Lyckat till!
/Vimsingen