måndag 10 november 2008

Fler timmar ...

Tänk om dygnet hade fler timmar! Känns som jag inte hinner med allt det jag vill just nu! Måndagarna är superstressiga, inte den perfekta dagen att stressa liksom! Har dansträning två timmar varje måndag, vilket gör att jag är hemma rätt sent. Tur är väl att jag inte börjar jobba fören klockan tolv på tisdagar, känns skönt med lite sovmorgon efter de stressiga måndagarna. Fast just imorgon kommer någon kabel-kille som ska fixa med vår Tv, så typiskt när man behöver sova ut!

Jag har ej hunnit greja här hemma idag, men duktiga sambon har målat första lagret vit färg i sovrummet. Känns så skönt! Äntligen är vi på g! Kan knappt bärga mig tills vi flyttar in i vårt riktiga sovrum! Ingen höjdare precis att ligga på madrasserna på golvet med typ 10 säckar olika kläder runtomkring sig! Nej, ordning och reda vill vi ha så snabbt som möjligt! Efter sovrummets färdigställande är hallen här nere nästa projekt. Ska gipsa en vägg, tapetsera samt lägga klinkers. Har funderat lite hur jag ska inreda den. Vill nog ha en garderob, där man kan slänga in jackor och skor utan att de syns. Har kikat runt lite och detta är lite annat som jag kan tänka mig där i dagsläget ..










5 kommentarer:

jennyk sa...

Bra val gumman! Jag skulle också gjort det ;)

KRAM

Anonym sa...

Hej tjejen!

Du hittar ballerina hos Rädda Barnen!http://shop.rb.se/Section/Section.aspx?SectionId=5012613&MenuId=3722

Hon kostar en slant, men det mesta går till välgörenhet! :)
kramen!!

Från koja till slott sa...

Tack så mycket Perlan! Får se om jag lyckas spara till en egen ballerina, om inte annat är det ju snart jul ! =)
Kram

Anonym sa...

Å jag som inte skulle börja följa fler bloggar... men nu följer jag din! Roligt att läsa om någon som man känner
Huset kommer säkert att bli jättefint! Det har ju redan hänt en del.

Kram Emma (den av dom som är ihop m. Danne)

Från koja till slott sa...

Hej Emma! Vad kul att du följer oss! Huset kommer bli kanon, men det tar tid!
Förresten messade dig igår ang. er lägenhet. Min syster och hennes pojkvän är intresserade av den. Är den upptagen?
Kramar