fredag 21 november 2008

Äntligen!!


Åh vad det är skönt med fredag! Känslan kan inte beskrivas i ord! Idag ska vi bara ta det lugnt, ingen renovering på schemat! Man får faktiskt unna sig en vilodag också. Nu är hallen här nere färdigmålad, förrutom en vägg där den fula hallmöbeln huserade. Där ska vi sätta gipsskivor och eventuellt ska jag ha en fondvägg där. Sedan ska det läggas klinkers innan jul är förhoppningen, kommer bli super nice!


Idag kom förresten mina tapetprover som jag beställt från Måleributiken! Beställde en bit av "Woods" och "Paviljong", och båda var jättefina. Blir nog en tapettavla av Woods, då sambon antagligen inte vill ha den som fondvägg i hallen. Paviljong tänkte jag använda till ett litet projekt i sovrummet, återkommer mer om det ...










Trevlig fredagskväll till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina tapeter du har valt, jag har också woodstapeten men jag har inte gjort nånting av den än... får se vad det blir!
Kram Rebecka

Fröken Fräken sa...

Egentligen försöker jag ju att undvika att köpa julgrejer, för det kan ju liksom vara så att jag redan har typ rätt mycket...eh! Om jag nu inte hittar något alldeles underbart förstås!
Hoppas att det blir några fynd i Kristianstad då - här blir det nog loppis som vanligt om jag inte fryser dast på cykeln förstås..