onsdag 12 november 2008

IKEA


Puh! Nu har jag och Älskling nästan precis kommit hem efter en tripp till Ikea i Älmhult. Körde dit direkt efter jobbet, och nu är jag riktigt slut! Orkar inte ens packa upp mina kassar, och då är det illa! =) Hittade en hel del saker där faktiskt, och det slank ner mer i påsarna än vad som var väntat, men så blir det alltid när jag är där. Det viktigaste blev iaf inhandlat, nämligen det vita golvet som vi ska ha i sovrummet. Det ska börja läggas nu i dagarna så vi äntligen kan flytta in där! Köpte även lite annat till sovrummet, den lilla hallen mm.


Tänkte lägga upp bilder imorgon på det vi handlat, orkar inte just nu! Men här får ni en tjuvkik så länge!


















2 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Det blir spånnande med golvet, hoppas vi får se bilder då det är på plats. Häl
Hälsar
/Malin

Mitt vita hem sa...

Ser fram emot bilder på golvet, har tittat på det själv men inte sålt det riktigt till maken.
Kram Heidi