lördag 29 november 2008

Snart ....

Håll utkik på bloggen för snart anordnar jag min första tävling! Kan avslöja att det är ett väldigt fint pris man kan vinna!


För övrigt är det fullt ös här hemma, som alla helger sen vi flyttade in! Jag har precis julstökat klart (tror jag iaf) och pappa och sambon håller på att lägga golvgips i hallen. Det ska nämligen klinkas på tisdag, längtar så! Vi har också valt ut vilka plattor vi ska ha idag, blev en gråaktig, slät, platta. Är säker på att det kommer bli kanonfint!







Sådan här platta ska vi ha. Svårt att fånga färgen på bild ...

Trevlig kväll!

Kram Pernilla

3 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Men jag tror jag vet, eftersom man kikat runt en del;-) Kanonsnygg!
Ha en trevlig lördagkväll
/Malin

Favoriterna sa...

Det blir ju supersnyggt med den plattan. Kul när det händer grejer. Vilket det verkar göra heeela tiden hemma hos er. Sååå kul att följa.
Kram Jessica

Från koja till slott sa...

Malin: Tror du det? Hoppas verkligen det!
Kram

Jessica: Det känns sannerligen inte som det händer saker, men om man tittar på vad vi fått gjort så är det faktiskt en hel del!
Kram