söndag 16 november 2008

Loppis kanske??


Jeases! Helt färdig! Har flyttat över alla mina kläder (nåväl nästan alla) från de svarta plastsäckar de förvarats i fram tills nu, till min walk-in closet. Vilket hästjobb! Inte visste jag att jag hade sååå mycket kläder! Sambon menar att jag kan klä upp en hel by i Afrika med alla mina kläder, och han har nog banne mig rätt! Faktum är att jag inte fick plats i min ganska så stora garderob, så jag fick inkräkta på sambons fyra (!!) garderober som han hade gjort anspråk på. Tyckte nog att jag med skulle få plats där, och visst fick jag det som tur var. Kan tänka mig att det finns fler kvinnor där ute med samma lyx problem som jag. Men tro nu inte sambon inte äger mycket kläder, det gör han vill jag lova! Även han har en hel drös, varav han inte använder hälften! Jag är visserligen inte sämre! Hälften av kläderna har jag inte använt många gånger, vilket är oförskämt synd egentligen. Jag och sambon kanske skulle anordna loppis här hemma på tomten för att sälja av lite av vårt stora kläd-förråd. Skulle nog löna sig riktigt bra!

Nej, nu ska jag sova riktigt skönt i vårt nya sovrum och i nya lakan! Det bästa (nästan) som finns! Godnatt!

2 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Eller så anlitar du mig som kommer och rensar genast! ;) Hihihi

Rensa är jag expert på. Ibland rensar så mkt att jag ångrar mig..

Från koja till slott sa...

Linda, du är så välkommen! Ta med dig sprayburken så utbyter vi tjänster! =)
Kram Pernilla