onsdag 26 november 2008

Projekt stora hallen

God kväll alla rara! Onsdag igen, mitten av veckan redan! Vart tog denna vecka vägen?? Imorgon är det torsdag sedan är det bara en jobbedag och helg igen! Numera längtar jag ännu mer till helgerna då vi kan lägga all vår energi här hemma, behövs verkligen då man är väldigt trött efter jobbdagarna , träning o annat! På fredag ska jag även sätta upp mitt adventspynt! Ljusstakarna från Halens kom igår, de är kanske något mindre än vad jag tänkt, men de var jättefina! Längtar tills de kommer upp i fönstren


Vårt nästa projekt är stora hallen här nere. Där ska vi som sagt lägga klinkers. Killen som ska göra det kommer imorgon, och till helgen måste vi välja vilka klinkers vi vill ha! Svårt, men jag tror vi har bestämt oss iaf... Vi ska även ha en skjutdörrsgarderob med två dörrar. Fast vi ska endast köpa dörrar, ej hela garderober. Funderar på vart man kan hitta sådana till ett vettigt pris någonstans, kanske någon som vet??



Vi vill iaf ha vita dörrar, men funderar även på att ha en vit dörr och en spegeldörr. Ska ju ändå ha en spegel i hallen, så varför inte ha det på dörren?










Något sånt här hade vi tänkt oss. Kanske är snyggare med två vita dörrar, men jag tror spegeln kommer lyfta hallen så att den blir större. Är visserligen ganska stor redan... Hmmm, kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker är snyggast!

Vad hade ni valt??




4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Jag hade nog valt två vita dörrar..men det är ju en smaksak:)

Snygga hur som helst!
Susanne

Favoriterna sa...

Jag tycker det var snyggt med två vita dörrar. Om er hall ändå är stor kanske ni kan få in en annan spegel oxå. Fast jag måste säga att den med en spegel var oxå snygg. Skulle vara nåt för vår hall. Vi kommer ha ganska liten hall.

Anonym sa...

Hade satsat på vita dörrar. Tror man tröttnar på spegeldörrar. Bättre hänga upp en rejäl vanlig spegel i stället. Fast det är ju en smaksak.....

Nice med klinker.....blir absolut supersnyggt. Attans att det alltid ska finnas så mycket att välja på

Ha en bra dag!!

Melkers Mamma sa...

Vi har två spegeldörrar (som du visar på bilden) och trivs mycket bra med det. Med tanke på att vi har barn, vill vi undvika små handavtryck på det vita - en spegel är så mycket enklare att rengöra. Dessutom känns hallen större, vilket är bra då vår är väldigt liten. Kram, Jennie