lördag 22 november 2008

Dagens inköp


Blev faktiskt en hel del inhandlat idag! Hittade en massa fint, kunde dock inte köpa allt jag ville, fick lugna mitt shoppingbegär lite... Lägger upp lite bilder på det jag köpte!


















Blev en hel del från Village, älskar den affären! Hade sååå mycket fint nu inför jul, blir kanske en tripp till dit snart igen... Köpte iaf en vit adventsljusstake, en vit vas, en kökshandduk med texten "God jul", samt en grytlapp med samma mönster. Har velat beställa denna från Perlan, men den vart slut där, blev så glad när jag såg att den fanns här! Köpte även vita "God jul" bostäver i trä (g:et är uppochner ser jag nu på bilden) och en hallmatta med texten "Håll dig på mattan". Tyckte den var söt, var egentligen jakt på den svarta med texten "Äntligen hemma". Den var dock slut så jag hoppas att Perlan har någon över till mig!


Var även på Åhlens, där köpte jag det juliga tyget i svart/grått/vitt med små tomtar på. Tänkte ha det bakom sängen i sovrummet, får se om det blir bra. Där köpte jag också små, vita och silvriga julgranskulor. På Hemtex köpte jag en röd krans att ha på ytterdörren och även två höga ljusstakar i glas. En stor, vit adventsstjärna slank också med! Till sist köpte jag två små enar som jag tänkte ha i två vita krukor nu till advent.

För att summera dagen är jag väldigt nöjd! Återkommer med bilder när allt är utplacerat här hemma.

Trevlig lördagskväll!

5 kommentarer:

jennyk sa...

Blir du sur om jag härmar dig och köper samma matta som dig? ;) Ok om jag lägger din bloggsida i min bloggkategori?

kramkram

Från koja till slott sa...

Haha, såklart jag inte blir! Du är för rolig! Men då får du LOVA att du lägger till mig! =)
Kramar

Anonym sa...

Åh vad mycket fint du har shoppat. Ph där är ju jultyget från Åhléns som jag med vill ha!! :)
Hoppas du har en riktigt mysig helg!
Kram |♥

Unknown sa...

Hej! Gud vad läskigt, jag kikade på flera utav de här sakerna i Fredags. :) Jag ska slå till på tomtetyget på Fredag. :) Ska bara kolla upp hur många meter som behövs först. Tänkte ha det som kappor i köket. Skulel haft stadentyget där men i stället gör jag en tavla av det. :)

Kram kram

Brunkullan sa...

Så mycket fint!
Och jag älskar också Village:)
Susanne