tisdag 11 november 2008

Ballerina

Tittade in hos söta Perlan och blev kär! Ja, fast inte i henne! Ni behöver inte vara oroliga! =) Nej, jag blev helt såld på en tavla som hon har köpt från Rädda barnen. Visste inte ens att Rädda barnen hade en webbshop! Jag är inte mycket för tavlor annars, ska jag säga. Älskar dock att göra tygtavlor av något snyggt tyg och hänga upp på väggen. Tröttnar man på färgerna och tyger kan man lätt byta! Perfekt när man, som jag, byter inredningsdetaljer efter humör och årstid.


Så fin! Kommer passa perfekt här hemma när allt är klart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här sitter vi och väntar på att grabbarna ska bli klara med middagen och tänkte se lite bilder från ert hus, men vi tycker det e lite dåligt med det Pernilla!!! :)
Ville ju se lite mer av ditt hus ju! Skärpning..! :) Hoppas allt e bra och att vi ses snart!
Krama Agnes från oss för själva hade vi inte vågat....
Kram Lina o Emma

Anonym sa...

Hej Pernilla,
Det här är Annette (Monicas svärdotter). Du besökte min blogg igår. Jag ser att du och din kille har händerna fulla med renovering. Lycka till! Det är en härlig känsla när man får göra det till sitt eget. Annette

Från koja till slott sa...

Till Lina, Emma och lillen/an i magen: Vi har händerna fulla mina vänner!! Kommer ni oxå märka när ni (om) renoverar ett gammalt hus!! =) Jag ska lägga upp bilder på huset i dess nuvarande skick, jag lovar! Ni ska slippa våndas! Men det är bara att svänga inom när ni är i närheten, väntar på ett besök så ni får en närmare titt! Och Lina, jag "lägger undan" en kattunge till dig och Johan! En som är väldigt lik Agnes i humöret.. =)
Kramar