torsdag 27 november 2008

Lilla hallen


Nu har jag målat sista lagret vit färg i lilla hallen, blev superfräscht! Imorgon ska vi sätta upp skoskåpet som ska vara där, och jag ska köpa ett nytt handtag till källardörren. Är även på jakt efter en snygg hängare att hänga jackorna på. Denna måste dock hänga på källardörren eftersom det är den enda ytan som finns för det. Har ju ett fönster på den andra väggen, så det får bli på dörren. Har hittat en fin på Village som jag är sugen på... Får se vad det blir! Pappa ska köpa sprayfärg imorgon så att jag kan spraya strömbrytarna. De är så gula och fula nu, tror det kan bli snyggt med svart!

Lite före- och efter bilder





















3 kommentarer:

Anonym sa...

wow vilken skillnad.
ror oxå att det kan bli riktigt snyggt med svarta strömbrytare.
Sprayfärg år otroligt bra...skulle kunna spraya hur mycket som helst bara för att det är kul.
kram kram

Anonym sa...

Hej du!
Visst är det okej att du länkar mig. Roligt när man kan ge inspiration till andra.

Kram!

Malin Winbladh sa...

Det kommer blii jättefint med svarta strömbrytare till!
Hälsar
/Malin