söndag 4 januari 2009

En underbar dag!

Idag har trappmålning och annat här i huset fått stå åt sidan. Vi har nämligen varit ute och grillat i det underbara vädret med Pelles familj. Var supermysigt men väldigt kallt! Hade så klart inga långkalsonger under mina tunna jeans så jag höll bokstavligt talat på att förfrysa mina stackars ben! Tog även lite bilder, dock är min kamera ganska kass och jag är inget geni på att fota precis men fick till ett par bilder iaf! Nu sitter vi här förfrusna i soffan och börjar så smått tina upp. Jag ska snart ge mig i lag med trappan igen. Lika bra att göra den klar. Snart börjar vi jobba, närmare bestämt på onsdag. Längtar efter att få tillbaka rutinerna här hemma, men kommer att sakna de underbara sovmornarna oerhört mycket!












Privata bilder




8 kommentarer:

Anonym sa...

Suck vad jag längtar hem till vackra vackra Hällevik
Kram

Anonym sa...

Fantastiskt vackert!!

Anonym sa...

nastan sa man langtar hem ju ;)

Malin Winbladh sa...

Usch ja, jag har ingen lust att ge mig i väg kl. 7.00 en svinkall morgon... Men det är dags även för mig på onsdag.
Hälsar
/Malin

MITT VITA HUS sa...

Härliga vintriga bilder, så söta ni är i röda jackor, jag har en svart och nicke en brun de värmer verkligen gött nu i kylan.... Kram M

SOFIE sa...

Åh så mysigt! =) Jag och sambon var ut en snabbis i kylan idag också och grillade lite korv ;) Läste i ett tidigare inlägg att ni firat 9 år, du och din sambo och förlovat er då! Grattis! =) Tyckte det var så roligt, för jag och min sambo firade 9 år här för ett tag sedan också.. fast vi har inga ringar på fingret ännu =) Men längre fram förhoppningsvis =) Såg även era gosiga katter! Vilka mysungar! Jätte fina! Vi har tre katter här hemma, mormor Maja, mamma Vira och sonen Iggy =) Hoppas att du har haft en mysig jul, ett roligt nyår och en supergod fortsättning!! Massa kramar Sofie!

Anonym sa...

Jag tycker dina bilder är jättefina!!! Mysigt det ser ut...dock kallt:P Kram

Anonym sa...

Vi blir inte lite avundsjuka här uppe. Ser så sjukt mysigt ut... här har det bara varit sjukt;-)