fredag 30 januari 2009

Två svarta skönheter

Idag blev det lite shoppat efter jobbet! Är så shoppingsugen nu av någon anledning! =) Nu är även jag stolt ägare till två svarat skönheter från Iittala! En matbricka till kissarna fick också följa med hem, de måste ju också ha det fint när de äter! =) Jag har även en väldig dragning till lyktor av alla de slag, även fast jag har så jag själv kan börja sälja här hemma. Så det blev självklart så att en fin lykta fick följa med mig hem också! =)



Nu ska jag förbereda maten för ikväll, syrran och hennes kille kommer och vi ska äta gott och drick lite vin!
Ha en underbar fredagskväll!!
Kramisar

2 kommentarer:

Christina sa...

Skålarna är jättefina, men visst är det svårt att välja färg. Man vill ju ha allihop. Den vita lyktan var också fin. Ha en trevlig helg! //Christina

Paulina sa...

Wow lyktorna var kanonfina, vart har du hittat dom? /Paulina