måndag 12 januari 2009

Golvkandelaber!

Hejsan! Måndagströttheten har gjort sig påmind! Jag ligger i soffan och slappar, känner att jag inte orkar ta itu med något just idag. Imorgon blir det till att riva tapeter, men som sagt det får bli imorgon. Tycker vi varit så duktiga i helgen att vi förtjänar en vilodag. Sambon har dessutom börjat träna ikväll, han tränar fotboll, så jag tycker inte det är nåt kul att börja med det projektet själv!
Igår beställde jag något som jag suktat efter länge. Nämligen en Golvkandelaber från Carlsson Interiör! Redan när vi flyttade in i huset visste jag var en sådan skulle få sin givna plats. Har ett hörn i stora hallen, precis vid köket och vardagsrummet, där den skulle passa helt perfekt! När jag var i Bromölla Möbelaffär i söndags såg jag en sådan där, dock SVINDYR!! Men så kom jag på att att jag sett sådana i Malins butik, och visst fanns de kvar!! Beställde inte den högsta modellen, men denna som är drygt 80 cm hög kommer att göra sig så bra där. Kommer bli riktigt pampigt! Längtar så tills den kommer!!
Det går inte att lägga in bilder, är något konstigt fel ... Men klicka på "Golvkandelaber" så ser ni vilken jag menar! =)

5 kommentarer:

Maria sa...

Hallå där, trots att du är ung och pigg behöver även du ditt lilla energiknippe en slappardag ibland;)

Malins golvkandelaber ser fin ut och kommer säkert att passa finfint hos er!

Slappa på...imorgon är en annan dag;-)

Kramar Maria

Anonym sa...

Hallojsan:) Din kandelaber är packad nu och imorgonbitti tar Hampe med den till Schenkers terminal. Så tors eller fre har du den hemma:) Sen kan du börja pynta...hehe. Kram

Från koja till slott sa...

Malin: Åh vad glad jag blir!! Kommer bli jättefin!! Längtar!
Blev så glad när jag såg att du hade dem inne!! Förresten såg du min fråga angående er fina silverspegel som ni har i matrummet?? Vart har ni köpt den?
KRAM Pernilla

Anonym sa...

Svar ang spegeln: Menar du den som vi har hängt vågrätt ovanför skänken så kommer den från Förmedlingscentralen i tyringe. Jag har sett liknande på ÖB också:)


Den större silvriga spegeln kommer från jysk och den finns i både vitt o silver.

Kram kram!

Anonym sa...

Hejsan

Huset ser ut att bli jätte fint!Jag letar själv febrilt efter en golv kandelaber, kunde inte få upp någon bild på er..undrar vart niköpte den och hur mycket=)

Tack på förhand
Sara