torsdag 15 januari 2009

Snabb leverans!



Idag kom min Golvkandelaber från Carlsson Interiör. Verkligen supersnabb leverans och det tackar vi för! Den var precis så fin som jag föreställt mig så jag är mycket nöjd! Hade dock förväntat mig ett bauta stort paket! Döm av min förvåning när jag hämtade en relativ liten kartong, och tänkte att nu har de skickat fel! Men jag förstod snabbt att den så klart var nermonterad, som tur var! När jag fått upp den kom jag på att jag inte hade några ljus hemma! Lite synd för jag hade ju velat tända den. Så det blir premiär för det imorgon istället!


Ikväll har vi börjar riva tapeterna. Tack vare era tips att blöta ner tapeten går det mycket lättare. Sambon håller på med det just nu. Jag ska gå och måla klart dörrarna där uppe, köpte även handtag, men de kommer nog inte upp förren imorgon när färgen torkat. Fick förresten besked igår om leveransen av skjutgarderoberna, de kommer på måndag! Så snart, snart är hallen klar!!




Den passade bra i hörnet!
Privat bild

4 kommentarer:

Lo sa...

Hej, har varit inne och kikat lite. Åh, du har en sån fin kandelaber som jag vill ha. Men har ingen plats för det här hemma.
Må så gott!
Lo

Anonym sa...

Vad kul att du blev nöjd:P Ja, jag blev också förvånad över paketets storlek när jag fick hem dem från min leverantör:) Men väldigt lätta att skicka så ju. Sitter i Stockholm nu och läser kataloger på hotellet, så jag kan få hem lite nya saker i butiken. Hoppas din dag har varit bra. Kram

Penseldraget sa...

hej
första gången hos dig o tittar runt, så fint ni renoverar =) gillar kandelabern snyggt...titta in hos mig om du vill jag målar möbler m.m
ha en skön helg
kram pia

Fröken Fräken sa...

Härligt stilig kandelaber! Tur att jag inte köper så mycket via nätet med tanke på hur mycket jag "råkar" hitta på stan här. Jag skyller dagens inköp på shoppingdjävulen!

Coolt tyg från Ikea!! Jag börjar ha tappat stiget, jag missade lanseringen av PSkollektionen och dessa tyger har jag inte heller sett innan! Nu måste jag skärpa mig!

Hoppas att du har en härlig kväll!!