tisdag 20 januari 2009

Tävling hos Oksana

Nu kan man tävla hos min vän Oksana om Sarah Jessica Parker parfymen, hon som är med i Sex and the city ni vet! Man kan även vinna en fin ögonskugga! Dessa två vinster skulle verkligen jag behöva så jag håller tummarna för att jag ska vinna. Vill du också tävla, klicka då här! Oksana är en underbar och stark tjej som har fått tåla mycket. En ödmjukare person får man leta efter! Så synd att vi bor så långt ifrån varandra nu på vinterhalvåret. Saknar dig gumman!

Bilder lånade från Oksanas blogg

Här hemma pågår garderobsuppsättning i hallen. Spännande, spännande. Dock är det alltid något som ska strula när vi gör något, får väl se vad det blir denna gången!




3 kommentarer:

In my house sa...

Halloooo, kika gärna in till mig!!! Jag behöver smakråd =) Låter som kanon vinster,,, ska genast kolla in de!!! (fast jag har parfymen, men skuggor får man aldrig för mycket av) =)

Kraaam j

Malin Winbladh sa...

men jag behöver parfymen (öggonskugga användet jag inte;-)
/Malin

Anonym sa...

Hej Pernilla!
Har smygit runder i din blogg nu och mått bra! Jag och min sambo köpte vårt hus (gård) september 2007 och är i full gång med en jätte renovering. Det är kul men väldigt mycket jobb! Så roligt att följa ett annat yngre par som renoverar! Jag älskar också allt som är vitt. Vi bor utanför Ängelholm i Skåne. Är du intresserad kan du alltid kika in hoss oss i bloggen. Ha det jättebra! Tack för titten kram Emma