måndag 5 januari 2009

Hej du vinterland ...


Precis hemkommen från en uppfriskande och härlig promenad. Gud vad vackert det är ute! Tyvärr gör inte mina foton bilderna rättvisa, man måste nästan uppleva det på plats! Precis lagom kallt och så ett gnistrande vinterlandskap. Brukar alltid gå rundan nerom stranden som ligger precis nedanför vårt hus. Det är så häftigt att följa hur det ser ut och skiftar genom de olika årstiderna. Trots kyla och gnistrande vacker is längtar jag faktiskt tills våren är här. När alla knoppar slår ut och man kan plantera härliga vårblommor. Ska även bli spännande att se vad som döljer sig i vår trädgård!


Men för tillfället får man nöja sig med vintern, iaf ett tag till ....












Privata bilder

4 kommentarer:

goooooood girl sa...

your blog is feel good......

Malin Winbladh sa...

Vackert, vädret här är också soligt men jag är så genom förkyld så det blir till att hålla sig i hemmet...
Hälsar
/Malin

Huset på kullen sa...

Vilka fina vinterbilder. Vad mysigt att bo vid havet.

Det är nog första gången jag kikar in här. Du har en jättemysig blogg!

/Linda

jennys hus sa...

Verkligen jättefina bilder...ser helt underbart ut:-)

Tack för din fina kommentar inne hos mig, det värmde:-)
Kram/jenny