fredag 2 januari 2009

Lite fattigare ...

Jaha, så man man då en aningens fattigare! Har precis varit på MQ-rean och hittade en hel del fint! Brukar inte hitta så mycket på rea men just idag hade jag tur, eller otur kanske man kan kalla det! Tycker jag har lagt så mycket pengar på huset nu att jag faktiskt kunde unna mig lite nytt till mig själv. Köpte snygga svarta chinos, en mysig långkofta, en svart fin-kjol, en partyklänning/tunika och en jättesöt scarf. Helnöjd med mina inköp!
Nu blir det städning här hemma, tar emot eftersom det är så gudafint väder ute idag! Jättekallt och strålande sol. Havet ligger så blankt och fint, precis som en spegel. Älskar vår underbara utsikt som vi har från vardagsrummet och även från sovrummet. Vaknar upp till detta varje morgon. UNDERBART!
Trappan får sig en omgång till idag, får väl se om armen pallar det... Väcktes förresten idag av ett underbart sms, våra kära vänner Emma och Markus har fått en liten fin pojke inatt! Blev så glad för deras skull och allt hade gått bra! Ännu en liten fotbollskille ... ETT STORT GRATTIS TILL ER! Längtar tills man får se det lilla pyret!
Nej, städning var det!

Inga kommentarer: