onsdag 28 januari 2009

Nya muggar och beställd tapet


Idag har jag beställt tapeten från Cole & Son som jag fastnade för! Leveransen skulle ta cirka en vecka, så i slutet av nästa vecka hoppas jag att jag har den! Den var verkligen jättefin i verkligheten, så svårt att få en bra bild på hur den ser ut med min kassa kamera. Tror det blir riktigt snyggt med den på gavelsidan av garderoben. Fick ju beställa en hel rulle, och det går endast åt en "våd" eller vad man kallar, det på garderoben. Resterande har jag lite andra planer för, återkommer med det senare!



Jag var en sväng på Markislagret i Bromölla efter jobbet. Där kan man hitta en del fina saker för en billig peng. Jag fastnade för två muggar som påminner om Filippa K:s populära muggar. Skillnaden är väl att dessa endast kostade 16 kronor st, det kallar jag ett fynd!


















Privata bilder

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej grynet,
Inte dumt när man kan fynda så där.. Billiga och snygga muggar.. Låter spännande med ditt lilla projekt!
Du den där utmaningen.. den var ju inte att leka med.. haha
Jag ska se om jag kan hinna sätta mig ner, någongång, vid någon ledig stund, och göra din utmaning. Men jag lovar inget. ;o)
kram kram